Reklama

Noże? Walter

Zaczęty przez Wiślany_Nożownik, 06-06-2015, 22:12:07

Wiślany_Nożownik

Jeśli "walter" wyprodukowali coś takiego jak ''Walter Black Multi tac'' to czy np: Walter BBK jest dobrym nożem motylkowym czy tak średnio?

shs

Nie będę się wypowiadał co do broni palnej Walther, bo nie znam się na tym. Ale gdyby robili broń palną tak kiepsko jak oglądane przeze mnie noże to chyba nikt by z tego nie strzelał.
Oglądałem kilka folderów, każdy miał BP i nie przekonywał mnie ani materiałami ani wykończeniem.

hubertus142008

Miałem black tac'a, nie znałem wtedy forum i kupiłem ww. nóż. Przekonał mnie filmik, w którym występuje Super. Nóż na poziomie "bazarowców" z tą jednak różnicą, że wyglądał całkiem ładnie, sprawiał wrażenie solidności dopóki nie zacząłem go używać. Totalny chłam.

https://www.youtube.com/watch?v=ds4HhVXBR_k
Filmik, jeśli nikt nie widział. :D

jamesbond

Cytat: Wiślany_Nożownik w 06-06-2015, 22:12:07

Jeśli "walter" wyprodukowali coś takiego jak ''Walter Black Multi tac'' to czy np: Walter BBK jest dobrym nożem motylkowym czy tak średnio?

Ile poświęciłeś na poszukanie tej informacji?

EDC: PM2 + DC4 + Climber/Soldat + Seiko OM + SC600 MK II
Tactical Redneck Club! ;>
CytatW tak głębokiej dupie nie byliśmy od czasu wprowadzenia wsparcia dla IE8.

ChillOutLwG

Walther BBK jest dość ciekawym motylkiem w przedziale do 150 zł bardzo przyjemnie się mi nim macha triki lecz materiał głowni nie jest mistrzostwem jeśli chcesz balka do trików polecam jeśli do użytku lepiej kup coś innego. Z tanich motylków polecam także joker 200

SoDek

Dostałem w prezencie jednego Waltera. Fajny bo ma wspomaganie, ale:

- ciężki, że kurwa mać
- stal jakaś dupna no ale tnie

Za te pieniądze jest milion lepszych noży. :-)

waradero2025

Ja mam Walther BBK. To dobry nóż. Ładny, mocny, tani. Ostry. Polecam.

Redux

Oooo ostry, to muszę kupić!

matze

Cytat: waradero2025 w 26-01-2025, 22:19:43