Reklama

Pomoc w wyborze noża na prezent

Zaczęty przez marlenka, 12-12-2015, 22:37:54

marlenka

Witam wszystkich!

Na forum jestem nowa, i nie będę owijać w bawełnę, konto założyłam głównie po to, aby uzyskać pomoc od specjalistów :) Mój wkład w rozwój forum będzie pewnie niewielki, bo na nożach nie znam się ani trochę... Tyle słowem szczerego wstepu ;).

Szukam nożna na urodzinowy prezent dla narzeczonego.

Chodzi o składany nóż, cena do ok. 500 zł, zastosowanie - do samochodu (jakaś nagła sytuacja/wypadek), na górskie wycieczki, z charakteru wydaje mi się, że survivalowy, choć nie chcę palnąć jakiejś głupoty ;). Narzeczony jakieś noże już miał, ale są już w kiepskiej formie, obchodzić się z nimi umie, bo od dzieciaka tata wprowadzał go w klimaty. Tyle, że zawsze to były noże takie sobie, chciałabym, żeby w koncu miał coś fajnego.
Wystarczy mi jakiekolwiek naprowadzenie, bo ma to być niespodzianka i o nic nie mogłam wypytać. Fajnie jakby to był nóż z charakterem, choć pewnie to kwestia osobista. Każda informacja jest dla mnie na wagę złota! Może polecacie jakąś firmę, albo powinnam zwracać uwagę na jakąś konkretną charakterystykę?

Z góry wielkie dzięki :)
M.

wfmen

Cześć Świerzynko. Moim zdaniem nie ma noża idealnego i jednocześnie do wszystkiego. Zaproponuję Swistoola marki Victorinox. Lepszego narzędzia uniwersalnego na tym świecie nie znajdziesz. Zdecydowanie polecam. Wojtek

Swatch

Bardzo rozsądnie multitool słowo klucz  .

junasz

Aleśta się uparli na tool'e.  :?  Wszak niewiasta napisała jednoznacznie "szukam noża składanego".  ;-)

Tępi ludzie są jak tępe noże. Specjalnej krzywdy nie zrobią, ale jak wqrwiają...

KONKURSY !!!

cat

Może Victorinox  Rescue Tool ? ;>

Livlian