Żegnamy Jumbo i Testrala

Reklama

NIespotykany (przynajmniej przeze mnie ) spyderco

Zaczęty przez luskaj, 02-02-2016, 17:27:46

luskaj

Witam. Panowie i Panie. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Jestem nożowym laikiem, na codzień śmigam jedynie z małym scyzoryczkiem victorinoxa w kieszeni, ponieważ przydaje mi się on w codziennym życiu. Ostatnio jednak zostałem posiadaczem pewnego noża ze stajni SPYDERCO. Szukałem w internecie modelu, jednak nie przyniosło to rezultatu. Stąd moje pytanie o jednocześnie prośba do bardziej doświadczonych kolegów o pomoc w identyfikacji modelu. Nóż jest spręzynowy, w całości metalowy, śrubki są charakterystycznymi gwiazdkami.Charakterystyczne jest także to, że nie ma w ostrzu otworu charakterystycznego dla firmy, prawdopodobnie właśnie przez sprężynową budowę. Ostrze jest ostro zakończone, w połowie czarne. Z jednej strony rączka ma wyżłobionego pająka i pajęczynę. Jeśli ktoś byłby uprzejmy prosiłbym o instrukcję jak dodać zdjęcia, byłoby na pewno zdecydowanie łatwiej. Szukałem lecz znalazłem jedynie to jak dodać zdjęcia z internetu
. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc

Testral

Rise and rise again, until lambs become lions.
ZT 0770CF - nóż idealny!

prawie na bank masz podrobe, Spyderco robilo o ile wiem raptem 3 automaty, i wszystkie mialy dziure Spyderco.

Fred

Wrzuć zdjęcia dla formalności, ale i tak na bank masz podróbę.
Automaty Spyderco: Citadel. Embassy i Autonomy mają otwór w głowni.

Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

luskaj

Dzięki za pomoc, nie wiem jak wrzucić te fotki z poziomu pisania posta..Moje przypuszczenia są takie ze to podróbka, jednakże nawet gdy okaże się podróba to za tą kwotę warto ponieważ nóż bardzo solidny.

Fred

Cytat: luskaj w 02-02-2016, 17:40:00

Dzięki za pomoc, nie wiem jak wrzucić te fotki z poziomu pisania posta..

Skorzystaj z imgur.com
Załaduj tam obrazek, a potem skopuj BBcode (zaznaczony) do posta