Reklama

ZT 0561 ,pękające ostrze .Pomocy

Zaczęty przez skrewdriver77, 11-08-2016, 15:02:25

skrewdriver77

Witajcie. W mojej zetce 0561 , zauważyłem pęknięcie ostrza od górnej krawędzi do kołka. Co z tym faktem począć ? Proszę o poradę. Szkoda kosy i pieniędzy...


cat.came.back

Pokaż zdjęcie pęknięcia, bo inaczej to wróżenie z fusów.

Gdzie kupiłeś nóż?

Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów ,,ty", choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.

rotpin

Wady fabryczne podlegają gwarancji. W takim wypadku wysyłasz nóż do sklepu w którym kupiłeś ewentualnie bezpośrednio do Kershawa.


Fred

Cytat: skrewdriver77 w 11-08-2016, 15:02:25

Witajcie. W mojej zetce 0561 , zauważyłem pęknięcie ostrza od górnej krawędzi do kołka. Co z tym faktem począć ? Proszę o poradę. Szkoda kosy i pieniędzy...

Oczywiście reklamować w Kershawie/ZT. Zrób możliwie najlepszą fotkę uszkodzenia i pisz do ich serwisu. Ponoć działa bez zarzutu.
Powinni przyslać nową klingę.
Podobny przypadek miał kiedyś Bad Angeleus z ZT 0200 - teraz noż z wymienionym ostrzem jest u mnie.
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

skrewdriver77

Foty próbowałem wkleić cienko mi to idzie. Nóż z tzw. drugiej ręki brak kwitów tylko kartonik. Czy serwis jest na terenie Polski ,proszę o namiary ewentualne, dzięki za odp. 


Fred

Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

skrewdriver77

Czyli w Polsce nic nie zdziałam z gwarancją ?


Fred

Cytat: skrewdriver77 w 11-08-2016, 15:52:40

Czyli w Polsce nic nie zdziałam z gwarancją ?

Gwarancję realizuje i tak producent. Nawet gdybyś kupowawał w sklepie, też by szło do USA, tyle, że przez dystrybutora.
Podobnie dzieje się chociażby z naprawami tooli Leathermana.
Polemika z głupotą niepotrzebnie ją nobilituje - Stefan Kisielewski

kapfryd

Jeśli kupiłeś w polskim sklepie i masz dowód zakupu to możesz uderzać przez polski sklep. Jak kupowałeś skądinąd to gwarancję załatwisz u producenta w USA, nie kosztuje to dużo (przesyłka "tam" to dosłownie kilkanaście złotych, z powrotem odsyłają na swój koszt) i załatwiane jest szybko.

"Wszelkie zbieractwo jest dobre dla kobiet i homoseksualistów" - Marian Paździoch

laferty

#9

Yep, tak jak koledzy piszą. Trzeba zrobić dobre fotki i reklamować w KAI. Przy odrobinie szczęścia doślą Ci nową klingę (Bad Angelus tak to chyba załatwił), ewentualnie każą przysłać nóż.

Niestety nie jest to odosobniony przypadek, przy mocowaniu kołków na wcisk pęknięcie głowni może się zdarzyć samoistnie. Tak, że w KAI będą wiedzieli co jest grane ;)

Mi się zdarzyło w Kershaw Sapphire (niestety fotki zniknęły)
https://forum.knives.pl/index.php/topic,72931.msg438559.html#msg438559

Wyglądało identycznie jak na poniższym filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=7hSEbgLuquU
Ohana to znaczy rodzina, a w rodzinie nie można nikogo odtrącić ani porzucić.

skrewdriver77

Czyli przy mojej znajomości angielskiego wiele nie załatwię :dead:


Glaca

Cytat: skrewdriver77 w 11-08-2016, 21:39:25

Czyli przy mojej znajomości angielskiego wiele nie załatwię :dead:

Nie wierzę, że nie masz żadnego znajomego, który naskrobie 5 zdań po angielsku. Wysyłaj maila i czekaj na odpowiedź. Spróbuj też ogarnąć to zdjęcie i wrzuć na forum.


MAJSTER ===>

skrewdriver77

#12

Przepraszam ale inaczej mi nie wychodzi : http://imgur.com/a/G0HGT  http://imgur.com/a/vxNc9


sadyslaw

#13

Tylko lepiej wyślij do serwisu zdjęcia całego noża. Nie wiem czy rozmontowanie nie będzie przez nich źle odebrane (utrata gwarancji).
Na stronie napisali coś takiego: "Please note that if you fully disassemble or if you modify your knife, you could void the Zero Tolerance Limited Lifetime Warranty."

Pewnie nie będzie problemu, ale lepiej uważać ;)


skrewdriver77

Panowie, dzięki za pomoc i wsparcie.


Migacz112

Cytat: skrewdriver77 w 13-08-2016, 23:32:52

Panowie, dzięki za pomoc i wsparcie.

Jakby co to ja ci mogę conieco skrobnąć po angielsku :)

Wytapane z telefonu


skrewdriver77

Odpowiedź od firmy KAI:
Thank you for taking the time to contact us.  In response to your email, all of our quality knives carry a limited lifetime warranty against manufacturer defects to the original owner whom may send the knife to us for evaluation and possible repair or replacement.  The warranty does not cover normal signs of wear from use, a blade break due to improper use such as prying, dropping or damages incurred while using the knife in a capacity for which it was not designed.  If your knife blade broke under these circumstances, we offer a broken blade replacement service in which you have the option to send your knife in with a check for $10.00USD made out to Kershaw knives and we will replace the blade for you ($30.00USD for any ZT knife).
If you decide to send the knife in for warranty service, please follow these steps:

1)  Wrap your knife safely and securely to prevent the blade from being damaged in the shipping package.  Include in the shipping package your safely wrapped Kershaw as well as a completely copy of the "WARRANTY AND SHARPENING REQUEST FORM".  You can locate and print the form at our website, under the "WARRANTY" link of our home page at http://kershaw.kaiusaltd.com/warranty/process-claim.

2)  Please send "ATTN: WARRANTY DEPARTMENT" to 18600 SW. Teton Ave. Tualatin, OR 97062.
We suggest sending the knife to us via U.P.S, Federal Express or Certified Mail.  Shipping any of these ways will provide a tracking number to verify your packages arrival at our facility.  Allow up to four weeks for processing and return delivery.  We will pay the cost of shipping the merchandise back to you when we have completed our process with your knife(s).


SMF spam blocked by CleanTalk