Reklama

Victorinox Ranger Grip 179 - da się przerobić ?

Zaczęty przez zgredek_AB, 02-02-2020, 12:16:21

zgredek_AB

Witajcie.
Przeglądając bogatą ofertę Victorinox'a, nie znalazłem niestety scyzoryka idealnego dla mnie.
Stąd mam pytanie do doświadczonych forumowiczów -
Czy da się tak przerobić model Ranger Grip 179, by zamiast piły do drewna [której nie potrzebuję] umieścić w tej warstwie nożyczki i mały śrubokręt gwiazdkowy Philips [z modelu Outrider] ?
Nie znam się na technicznych detalach, a tak zmodyfikowany model byłby dla mnie idealny - miałby tylko 3 warstwy i wszystko, czego potrzebuję...
Z góry dzięki za info. Pozdrawiam,
Adam

PS:
Jeśli w/w modyfikacja jest możliwa, czy możecie wskazać kto lub jaka firma jest w stanie ją wykonać?

smutna_niespodzianka

Mody robią np.: @kostek.ok , @Kubitron
Oni mogą się wypowiedzieć co do technicznych możliwości  :-*

Vigo

Trudna sprawa, jednak prawie wszystko da się zrobić, choć podejrzewam, że koszt takiego moda byłby srogi.
Na "dzień dobry"jako dawców trzeba mieć RangerGripa 179 i Outridera (250zł+200zł), a jeszcze trzeba by zaprojektować i dorobić nową sprężynę do RangerGripa, podejrzewam, że minimum stówkę by trzeba za taki element wyłożyć, więc za same części robi nam się sumka 550zł, a jeszcze pozostaje robocizna i ten koszt też wyjdzie niemały, bo roboty będzie sporo. Całościowo, koszt może zbliżyć się do 1000zł, nie wiem czy ekonomicznie, to ma sens.

Narzędzia WERA, WIHA, BAHCO, KNIPEX, itp.: https://forum.knives.pl/index.php?topic=165495.msg1714279#msg1714279

smutna_niespodzianka

@Vigo ale te koszty to zakładając rozbiórki nowych, obaj ww zaś bawią się w mody więc elementy mają zapewne, kostek większą ma praktykę ale wysyłka na kanary droższa, Kuba w Poznaniu to bliżej a ostatnie jego prace na insta robią wrażenie

kgrzesiek