Żegnamy Jumbo i Testrala

Reklama

Muela 85-160

Zaczęty przez Ypoznan, 09-06-2007, 16:59:12

Ypoznan

Witam
Zaznaczam, żeby nie było niejasności - nie znam się na nożach, po prostu podoba mi się kształt ostrza i wygląd właśnie tego. Będę go używał głównie do przygotowania posiłków, ewentualnie do ostrugania kory, drewna, patyka (mój synek jest na etapie walki mieczami :)). Wymagania więc nieszczególne. Poprzedni nóż, który kupiłem jeszcze w latach 90-tych ma za krótkie ostrze (12 cm), więc ukroić nim np. bochenek chleba jest dosyć trudno. Proszę Was o opinie o Muela 85-160 lub Muela 85-180, głównie zależy mi na trwałości noża, staranności wykonania, czy łatwo go naostrzyć itp. Aha, ograniczają mnie fundusze, także 100 zł to maksymalna kwota, którą mogę wydać.
Pozdrawiam

Ponieważ "Ypoznan" w konwersacji brzmi tak jakoś bardzo oficjalnie, dopuszczam także: Januszku, Jasiu, Jachu i inne miłe określenia. ;)

http://www.navaja.pl/

Maciek.K

jesli ma fajnie wygladac to wyglada fajnie ale co do uzytkowosci to obejrzyj cold steel bushman, ewentualnie (odrobine drozej) benchmade gamer
pozdr

Ripper

Gdyby nie kryterium długości ostrza bardzo na temat byłoby CS FinnBear albo Cs Roach Belly.

Free men own guns. Slaves don't.
Ponad 1/3 życia w tym grajdołku :}

MMJ